donderdag 10 januari 2013

-- Update -- Maak kans op een CD!



Howdy folks!

De deuren van Reitsma’s Roadhouse zijn nog steeds gesloten maar niet voor lang meer. Want op dinsdagavond 15 januari gooi ik ze na een korte winterstop weer open. En dat ga ik doen met een uitzending die bol staat van dikke countryhits van afgelopen jaar!

Eind december begin januari is het vaak tijd voor allerlei jaarlijsten. Meest gedraaide nummers, best verkochte albums, populairste artiesten en noem maar op. Reitsma’s Roadhouse blikt ook nog even terug op 2012 en draait op dinsdag 15 januari daarom enkele van de beste countrysingles die 2012 voortbracht.
Een week later, op 22 januari ga ik juist wat extra aandacht besteden aan de beste albums uit de mainstream country van 2012. Dit allemaal natuurlijk op Radio Eenhoorn!

Ik kan dit natuurlijk prima zelf, maar ik vind het ook wel interessant wat andere country liefhebbers vonden van 2012 wat muziek betreft. Daarom hoor ik graag wat jou favoriete countrynummer was vorig jaar en/of wat jij het beste country album van 2012 vond. Of misschien heb je wel meerdere favorieten! Laat het me weten!

Reageren doe je door een mailtje te sturen naar rrh@radioeenhoorn.nl en dat kan tot dinsdag 22 januari want…

!! LET OP !! LET OP !! LET OP !!

Je hebt namelijk kans dat je niet voor niets reageert want onder de mailers verloot ik een CD naar keuze van de playlist van dinsdag 22 januari!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten